zondag 21 juli 2013

To do; deze vakantie

Ik heb heel vaak dat ik iets bedenk om te doen in de vakantie. En dan vergeet ik dat vervolgens. Dus.. nu ga ik het hier maar eens opschrijven.

Met links leren schrijven
Ja dat lijkt me echt zo cool en handig. Want.. stel je breekt je arm en je moet met je andere hand schrijven.. Nou, dan is het wel handig om met je andere hand te kunnen schrijven. En in de vakantie heb ik er toch genoeg tijd voor.

Meer piano spelen
Ja ik wil graag Skyfall en Someone Like You van Adele helemaal kunnen spelen. Skyfall kan ik wel, alleen niet helemaal vloeiend. En van Someone Like You kan ik alleen het begin.

Emoticons

Mijn conditie verbeteren
Ik heb echt de conditie van een dode beer. Ik hoef maar 2 meter te rennen en ik ben al bekaf. En ik ga volgend jaar weer gymmen en streetdancen. En daar heb je conditie voor nodig. In Oostenrijk heb ik al wel veel gewandeld en mijn conditie is ook wel 2% verbeterd :D.

Meer op FlyingPiano schrijven
Ik vind zelf dat ik te slecht of te weinig schrijf. Dus ik ga meer oefenen en schrijven :D.


Hebben jullie nog dingen die jullie willen doen deze vakantie?

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten